marți, 18 iunie 2013

ZÖLDBORSÓ KRÉMLEVES



Hozzávalók:1 fej vöröshagyma,45 dkg (fagyasztott) zsenge zöldborsó,1 szem burgonya,1 ek vaj,7,5 dl levesalap vagy erőleves (kockából),fél csokor coriander,1 dl tejszín,,bors,csipetnyi cukor,kb 1 tk citromlé.Elkészítés:A meghámozott burgonyát apró darabokra vágtam, és a felkockázott vöröshagymával együtt megpároltam a felhevített vajon.A levesalappal felöntve felforraltam, és fedő alatt kb 10 percig főztem A zöldborsó 3/4 részét a levesbe szórtam, ismét felforraltam, 5 perc alatt készre főztem.Kevés kivétellel hozzáadtam a lecsipkedett korianderleveleket (és itt eltértem az eredeti recepttől, mivel nem jutottam korianderhez, én petrezselyemzöldet használtam). Felöntöttem tejszínnel és rúdmixerrel krémesre turmixoltam.A maradék borsót a krémlevesbe szórtam, felforraltam. Sóval, borssal, csipetnyi cukorral és a citromlével ízesítettem, és a félretett koriander (petrezselyem) levelekkel díszítettem.Érdemes kipróbálni, egyszerű, gyors, ízletes, vitaminbomba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu