marți, 7 mai 2013

PLACINTA CU SPANAC SI BRANZA



INGREDIENTE:1 kg spanac proaspat,3 fire de ceapa verde,2 linguri de ulei,1 cutie branza proaspata Delaco,2 oua,2 linguri de lapte,parmesan,sare.MOD DE PREPARARE :Am spalat bine spanacul. Am pus o cratita cu apa la fiert si am oparit spanacul pentru cateva minute. Ceapa verde am taiat-o si am pus-o lacalit intr-o tigaie. Am adaugat apoi si spanacul scurs si am amestecat. Am adaugat branza, un ou intreg si albusul de la al doilea ou (galbenusul l-am pastrat pentru uns). Am amestecat pana s-au incorporat bine toate ingredientele.La final am condimentat cu sare si am presarat parmezan.Pentru placinta am folosit aluat Bella congelat, doua foi intr-un pachet. Pe una din ele am pus compozitia, iar din cealalta am taiat fasii pe care le-am asezat deasupra compozitiei, formand un gratar.Galbenusul ramas l-am batut cu putin lapte si l-am turnat peste placinta. Am presarat inca putin parmezan deasupra si am dat placinta la cuptor, la foc potrivit, cam 35-40 minute.Placinta s-a rumenit usor si a capatat un aspect foarte frumos. Dupa ce s-a racit am taiat-o si am asezat-o pe un platou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu