duminică, 24 februarie 2013

Virslivirágok



 1 csomag leveles tészta
 virsli tetszés szerinti mennyiségen és főleg egészben

 Akkora darabokat vágtam a leveles tésztából, hogy a virslit bele lehessen tekerni. Az egész virsli daraboknak megfelelően méretre. Mindegyiket feltekertem és éles késsel keresztbe vágtam. Figyelni kell arra, hogy a tészta alját ne vágjam át, legyen ami összefogja alul, hiszen szétesne. Szétvágás után kör alakúra formáztam és összecsíptem a tésztavégeket. Ilyekor nézett már úgy ki, mint egy virág alakzat. Össze is lehet szerintem tűzni fogpiszkálóval, csak sütés után nem árt eltávolítani. Sütőpapírra sorakoztattam úgy elhelyezve minden kis "virágot", hogy alá kerüljön a tekercs tészta-vége. Tojás sárgájával lekentem és 175 c fokon 15-20 perc alatt készre sütöttem. Meg lehet szórni a tetejét szezámmaggal, napraforgómaggal. Ketchuppal fogyasztható..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu