luni, 8 octombrie 2012

Pizza cu pui


ingrediente
Blatul- 
125 gr apa rece
125 gr apa calda
1 lingura zahar
1 lingurita sare
400 gr faina
3 lg ulei
25gr drojdie proaspata
Topping 
ciuperci taiate-1 borcan (340gr)
masline fara samburi - 200 gr
3 copanele de pui fierte
200 gr muschi tiganesc
200 gr cascaval
rosii
1/2 ceapa
1 gogosar
suc de rosii 500ml
sos din suc de rosii dulce si iute cate un castronel(150ml)
Mod de preparare:
Blatul l-am facut dupa instructiunile Ubulikai: drojdia am amestecat-o cu apa calda, separat intr-un bol am amestecat apa rece cu sarea, zaharul si uleiul si le-am turnat alternativ peste faina, amestecand cu o lingura. Framantam putin la sfarsit, daca este nevoie (in functie de faina ) mai punem 1-2 linguri de apa. O lasam sa creasca 1-2 ore, tot asa in functie de temteratura din camera.
Cand a crescut bineee, o punem in tava mare de aragaz pe care o tapetam cu ulei si o lingura de faina amestecata cu o lingura de malai ( credeti-ma este super malaiul de pe fundul blatului - am furat ideea de la Jerry's Pizza). Ungem cu suc de rosii, presaram busuioc, oregano si piper si decoram : puiul fiert dezosat si taiat bucatele, maslinele intregi, fara samburi am zis, ciupercile stoarse de zeama, muschiuletul taiat fasii, ceapa solzisori, ardeiul feliute si rosiile, tot feliute. Cateodata, dupa chef, in cazul de fata nu, mai imi place sa pun bucati de ananas
O bagam la cuptor la foc potrivit, dupa 30 de min. o scoatem si adaugam cascavalul dat pe razatoarea mare. Dupa doua minute este gata.
Desi aveam ketchup cumparat prin frigider am preferat sa o servim cu sos facut in casa. In sucul de rosii facut de mine  am pus busuioc , putin piper pentru aroma, iar la sosul iute am adaugat putina paprika, tot de mine facuta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu