marți, 25 septembrie 2012

Cartofi noi in sos de vin


Ingrendiente:
500 g cartofi noi
150 ml supa de carne
2 cepe verzi sau 1 ceapa rosie de apa
50 g unt
200 ml vin rosu
putina sare si piper
5 frunze de salvie (nu am pus ca nu am avut)
Se curata cartofii , puteti sa-i curatati cu un burete metalic ( din acela ptr vase, eu am unul care il folosesc doar la legume) si se fierb intr-o oala cu apa si putina sare.
Intr-o tigaie topiti untul si adaugati ceapa taiata bucati mai mari. Prajim pana se inmoaie ceapa si apoi adaugam supa de carne ( in cazul meu putina vegeta si apa) , lasam sa scada putin apoi adaugam jumatate din vin , cartofii intregi daca sunt mai mici si jumatati daca sunt mai mari, salvia , restul de vin, sare, piper si optional 2 linguri de bulion.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu