marți, 25 septembrie 2012

Mușchi de porc cu sos de ciocolată


Am folosit mușchiuleț de porc, pe care l-am tăiat în rondele groase de 1 centimetru și jumătate. După ce le-am tăiat, le-am prăfuit cu piper proaspăt măcinat (că-i mai aromat). Sare nu, pentru că sarea întreține tendința mușchiului de porc de a se usca la frigere.Am încins tigaia din fontă (am uitat să vă spun, e o mâncare gătită integral în aceeași tigaie, se face în cel mult 12 minute), am picurat puțin ulei în ea și am pus carnea la fript (prin puțin ulei înțeleg că tigaia a fost doar unsă). Trei minute pe fiecare parte.După ce am întors carnea, am pus o mână de spanac tânăr în tigaie, lângă carne. Puteam să-l mănânc crud dar parcă-mi place mai mult dacă-l țin pe foc un minut, în sos de carne. Un minut l-am și ținut.În tigaia încă fierbinte, am pus o ceașcă de smântână dulce și o lingură de fulgi de ciocolată neagră (pe care eu singur i-am făcut, tăindu-i dintr-o tabletă de ciocolată cu 75% cacao). Am amestecat cu o lingură și în 30 de secunde am obținut sosul de ciocolată.Am pus pe o farfurie carnea, spanacul sotat, o lingură zdravănă de salată amestecată (adică mai multe tipuri de salată) în care am pus semințe de rodie și pe care am uns-o ușor cu ulei de măsline extravirgin. Am presărat puțină sare peste toate și am pus două linguri de sos de ciocolată peste carne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu